Kovara sêwiranê
Kovara sêwiranê
Xelat

Nagrada

Xelat Ev sêwirandin ji bo ku beşdarî normalîzekirina jiyanê di dema xwe-tecrîtê de bibe, û ji bo serketiyên tûrnûvayên serhêl xelatek taybetî biafirîne tê fêm kirin. Sêwirana xelatê veguherîna Pawnek li Qraliyek temsîl dike, wekî naskirina pêşkeftina lîstikvan di şetrangê de. Xelat ji du fîgurên xêzan pêk tê, Qralîçe û Pawn, ku ji ber hêlînên teng ên ku qedehek yekane pêk tînin, di nav hev de ne. Sêwirana xelatê bi saya pola zengarnegir domdar e û ji bo veguheztina serketî bi nameyê re hêsan e.

Fabrîqe

Shamim Polymer

Fabrîqe Pêdivî ye ku nebat sê bernameyan bidomîne, di nav de sazgeha hilberînê û laboratuar û ofîsê. Kêmbûna bernameyên fonksiyonel ên diyarkirî di van celeb projeyan de sedema nebaşbûna kalîteya cîhê wan e. Ev proje hewl dide ku vê pirsgirêkê bi karanîna hêmanên gerîdeyê ji bo dabeşkirina bernameyên negirêdayî çareser bike. Sêwirana avahiyê li dora du cîhên vala dizivire. Van mekanên vala fersendê ji hev veqetandina mekanên ku bi fonksiyonel ve girêdayî ne diafirînin. Di heman demê de wekî hewşa navîn ku her perçeyek avahiyê bi hevûdu ve girêdayî ye tevdigere.

Sêwirana Hundurîn

Corner Paradise

Sêwirana Hundurîn Ji ber ku malper li bajaroka trafîkê-giran li deverek erdek goşeyê ye, ew çawa dikare aramiyê li taxa bi dengek bibîne di heman demê de ku feydeyên qatê, pratîkbûna mekan û estetîka mîmarî biparêze? Vê pirsê di destpêkê de sêwiranê pir dijwar kiriye. Ji bo ku nepeniya niştecihiyê bi giranî zêde bike di heman demê de ku ronahiyek baş, hewara hewayê û şert û mercên kûrahiya zeviyê bigire, sêwiraner pêşniyarek wêrek kir, dîmenek hundurîn ava bike. Ango avakirina avahiyek kub a sê qatî û hewşên pêş û paş veguhezîne atriumê. , ji bo afirandina erdnigariyek kesk û avê.

Xaniyê Niştecîbûnê

Oberbayern

Xaniyê Niştecîbûnê Sêwiran bawer dike ku kûrahî û girîngiya fezayê di domdariya ku ji yekbûna mirov, cîh û hawîrdorê ya bi hev ve girêdayî û girêdayî ye dijî; ji ber vê yekê bi materyalên orîjînal ên pir mezin û bermahiyên ji nû ve hatî vezîvirandin, têgeh di stûdyoya sêwiranê de, têkeliyek mal û ofîsê, ji bo şêwazek sêwiranê ya bi hawîrdorê re tê materyal kirin.

Pêşangeha Têgehî Celebek Grafîkê

Muse

Pêşangeha Têgehî Celebek Grafîkê Muse projeyek sêwirana ceribandî ye ku têgihîştina muzîka mirov bi sê serpêhatiyên sazkirinê ve dixwîne ku awayên cûda ji bo ezmûna muzîkê peyda dike. Ya yekem bi karanîna materyalê termo-aktîf bi tenê hestiyar e, û ya duyemîn têgihîştina deşîfrekirî ya cîhaniya muzîkê nîşan dide. Ya dawîn wergerek di navbera notasyona muzîkê û formên dîtbarî de ye. Mirov têne teşwîq kirin ku bi sazûmanan re têkilî daynin û bi têgihîştina xwe ve muzîkê bi dîtbarî vekolînin. Peyama sereke ev e ku sêwiraner divê haydar bin ka têgihîştina wan di pratîkê de çawa bandor dike.

Nasnameya Brand

Math Alive

Nasnameya Brand Motîfên grafîkî yên dînamîk di hawîrdora fêrbûna tevlihev de bandora fêrbûna matematîkê dewlemend dikin. Grafikên parabolîk ên ji matematîkê îlhama sêwirana logoyê dan. Tîpa A û V bi xêzek domdar ve girêdayî ne, têkiliya di navbera mamoste û xwendekarek de nîşan dide. Ew peyamê radigihîne ku Math Alive bikarhêneran rêberî dike ku di matematîkê de bibin zarokên whiz. Dîmenên sereke veguherîna têgehên matematîkê yên razber di grafikên sê-alî de temsîl dikin. Pirsgirêk ev bû ku mîhenga kêf û balkêş a ji bo temaşevanên armanc bi profesyonelîzmê re wekî marqeya teknolojiya perwerdehiyê hevseng bike.